Thursday, March 3, 2011

citer pasal study

 study molek deh!!!
haaa kali ni aku nk cakap pasal study, ceewaah x penah2 kan cakap pasal study nie... x per la bg can la skit kan. huh!! sem ni aku amik 12 jam kredit, ermmm agak sedang2 la beban nyer, x ringan x berat, tengah, tp suma subjek tu 3 jam kredit, sem ni aku amik

1. high voltage
2. transmission voltan tinggi
3. Engineering math 3
4. penggunaan tenaga elektrik

suma subjek kat atas ni agak tough, kalu silap skit le failed woo... aku budget sem ni aku nk score 3 pointer ke atas wat kali ke #!#! hahaha aku ni bukan la terer sgt..so x mo arr target tinggi sangat, asal lepas CGPA untuk kelayakan buat master or kerja kerajaan...hehehe da berangan da nie..x kisah laa...

so skrang musim test 1 da setel, bulan ni adalah bulan yg letih lesu, tiap2 minggu ader test... satu minggu 1 test, baru nk rehat da pikir pasal test mggu depan nyer... huhu tp lega arr da lepas suma, ni ngah tggu results test.. so skrang ni ngah duk prepare tuk test 2 yg blum nk smpai.. hehehe ku mohon doa supaya sem ni adalah sem yg terakhir bg aku... insyaAllah... amin...

2 comments:

komen ikut korg...