Tuesday, October 20, 2009

permata 09

haa agak2 12 jam dr sekarang.. aku akan ngadap test 2 statistik.. kalu korg tnya aku.. aper yg aku dah stdy.. akupun tak tau nk ckp aper.. hahahaha teruk nyer aku.. sem ni aku ngaku, agak kelam kelibut skit... hhehehe ntah laa. ni aku nk citer skit sabtu ahad hr tue, aku join satu program keagamaan 'program permata' anjuran JTPI ngan kelab iqra'...
huhu aku lyn ajer lagipun ahad tu aku free.. tak der menda nk wat, yelah kadang2 kita kena la bg senaman or makanan hati kat diri sendiri, kat program ni nk latih kita kreatif and suh yang best sekali mcm ader mini kursus kahwin kat program nie... de la skit gmbar2 yg sempat di amik...


Program permata '09'

jgn tiru arr.... muhahahaha

p/s sampai post ni ditulis, aku still lum baik dr demam, kejap pasang kejap surut, batuk ngan selsema pun still ader lagi.. ni da masuk 9 hr.. demam rindu kot, tp kat saper erk? jeng jeng jeng... haha

1 comment:

  1. eleh...demam kura2....nak tiru2 r 2...huhu..
    cik nizam takot mkn obat sb 2 lmbt baek....xpon home sick...haha

    ReplyDelete

komen ikut korg...