Thursday, October 15, 2009

demam..

hehe ni skrang ni.. dah kul 3pg.. tak le tdo arr.. coz lepas maghrib td aku p bantai makan ubat batuk.. da 2 hr da aku demam nie, sbnr nyer ms nk g PD tu mmg dah ader ura2 nk demam, lpas sok nyer, kira sah la aku demam, badan pun panas, tekak rs perit plus ngan selsema, ptg tu lpas kelas EMT aku cergas2 g PKU, hehe dpt ubat free kat sna, aku pun aper lagi amik kesempatan arr, mintak multivitamin, hehehe multivitamin tu tuk cergas kat badan.. b4 ni mak aku suh beli kat farmasi, mahal kot tu yg mls nk beli.. hehehe pucuk dicita ulam mendatang.. doktor tu luluskan plak aku mintak multivitamin tue.. jimat aku.. ekekeke
sok nyer(hari ni laa) demam aku melarat2 ke batuk plak, hehee smalam doktor tak bg ubat batuk coz aku tak batuk lg.. hehehe balik je dr kelas aku paw si awang tue.. nsib bek dia ader stok ubat batuk..hari tu aku gelak kan si ros tu demam.. hehhee usik dia, H1n1 la, H2n2 la.. last aku lak yg demam, tp ni confirm nie.. bukan H1N1 tau... hehehehe harap2 sok2 elok arr aku nie.. le aku stdy ngan selesa nyer... skrang ni nk stdy pun tak larat arr.. hehehe

2 comments:

komen ikut korg...