Wednesday, October 14, 2009

g pD

senin lepas 12/10 dak2 seksyen 3 de wat lawatan ke power plant kat Port Dickson, rancangan asal nyer nk wat lawatan kat tasik kenyir ,ganu.. dek kerana masalah teknikal, dpt PD jer.. PD pun PD laa.. ekeke lawatan ni sebenarnyer mengganti kan PBL tuk subjek power system.. heheh wat lawatan sonang skit dr wat projek.. pening2!!
sampi je kat sna, aku tgk objektif lawatan mcm da lain.. objektif utama da bertukar jd, bergambar di puasat janakuasa, bkn belajar.. hahaha yg menulis ni pun sama jer. hehehe tp nk wat mcm mana.. pada pandangan aku org yg bg penerangan tue, tak pakai alat pembesar suara, dah la kat sna tue bising, dia lak ckp slow, tak pakai hellar ke, yg mendengar cuma 2,3 org jer.. sedih2..tu yg len tu bergambar sakan.. hahaha
lpas je abis lawatan tue, kitorg gerak g telok kemang.. tp bas dak2 pompuan tak ikut sbb driver tu nk balik awal.. hehe tak sporting btul.. bukan slalu kan... ni ader gmbr2 yg sempat la aku amik...

br nk gerak...

huhu selepas sahari PRK bagan pinang, aper la diorg nie..
turun kan arr bendera2 tue..

p/s nnti aku upload lg.. aku dah ngantuk nie...huhu

2 comments:

komen ikut korg...