Friday, October 30, 2009

akhirnya...

akhirnya.. jumpa jugak aku ngan hari yg aku idamkan tuk mggu nie, hari jumaat!!!!!.. ader aper ngan hari jumaat?.. ader aper yek?.. 1st sebab ader solat jumaat, hahaha tp bkn tu sebenarnya yg aku tggu2 kan tue.. hr jumaat la hr pengakhir seksa aku tuk mggu nie, mggu ni patutnya mggu stdy week..n mggu stdy week seharusnya n sapatutnyer adalah untuk student mengulangkaji dan merehatkan minda sebelum ngandap final exam, tp sem ni ,bg aku stdy week da bukan stdy week, class still ader lg, lec kat sini tak tau ke naluri seorg student????
projek satu hal lg...mggu ni je aku ader 3 projek nk di present, waaa berat tue, sem ni suma subjek ader PBL, sepanjang mggu ni, aku tak dpt tido ngan puas nyer, tak dpt mood tdo yg best, yg dpt,pening, pening, pening, risau, risau, risau... huhu

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...