Wednesday, October 7, 2009

meja ku bersepah semula...

hehehe pe post aku merepek nie.. hahaha ni la hasil ketensionan aku nie, hehehe mggu ni da start dah demam test ngan quiz, rs makin belajar makin byk yg aku tak tau.. aduh... pening2 try aper yg termampu je laa..

meja ku kembali berserabut.. hahaha

maaf mgkn slama ini aku bukan kawn yg baik, maaf juga mgkn slama ini aku sering melalaikanmu, maaf lagi mgkn slama ini aku membuat mu rasa sedih tersisih. maaf juga mungkin selama ini ada bicara ku yg pedih, maaf sungguh mgkin slama ini aku sering tak memahami, maaf aku hanya hamba biasa kerana kelemahanku itu sering aku panjatkan doaku pdmu di kesempatan yg ada, moga Allah selalu menyanyangimu krn siapa pun kamu, kamu itu sahabat ku di dunia dan di akhirat..

kata2 ni aku dpt dr kwn tmpt kerja lama aku.. tersentuh.. aku share jer kat sni ..

2 comments:

  1. kemas2.....pe ne sepah2??fire kang...huhu

    ReplyDelete
  2. eleh cik ros bilik awk pun sepah gak

    ReplyDelete

komen ikut korg...