Wednesday, October 14, 2009

huhu night rider...

jumaat mlm br nie.. mcm biasa arr aku kol kg, berbual ngan ayah aku, bila turn berbual mak aku.. dia ckp dia rindu kat anak2 dia.. aku g tau ' aku tak le balik kg' kat sni busy ngan test, quiz, submit projek.. biasa arr nak abis sem, suma dateline dekat2.. pastu mak aku tnya, kat sana tak der tempat lepak ker? lpas 15 saat pikir, aku tak tau nk bg jwpan aper.. mak aku jwb balik, tak per la.. kalu free nnti balik arr.. sok nyer kepala aku da mula da pikir kg, padahal ada test ptg nyer, dr 5.15 smpi 6.30..
lepas abih test jer, tetiba perasaan yg berkobar2 nk balik dtg plak, hehehe dengan nekad nyer, dengan tak der roadtax nyer(roadtax aku abg aku terlupa nk pulang).. aku balik kg, gerak dr UTHM 6.45ptg, smpi mersing kul 8.30mlm, hehehe masa da otw br aku g tau parent aku yg dlm perjalanan ke kg, hehehe kalu bg tau awal2, cnfirm diorg tak bg nyer, coz dah mlm kan.. jalan mersing kluang tue horror plak tue, hehe tp tak per arr demi mak abah yang tercinta.. anakanda sanggup pulang walaupun 1 hari jer.. jadi night rider hehehe.

KEPADA MEREKA YANG IBUBAPANYA BELUM JADI MAYAT
Baliklah kampong, ziarah mereka, bawak mereka jalan jalan, dan sedekahkan mereka wang dengan jumlah yang banyak.., takpe.., sebab mereka dah tua, dah tak lama hidup.

Jika tidak.., korang hanya sempat ziarah kubur mereka dan sempat sedekah Al fatihah sahaja.., isk..


35 perkataan

Speedtest

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...