Sunday, May 16, 2010

love story


hari ini dlm sejarah...
td petang aku dpt perkhabaran
yg si laila dah nak bertunang, ape yg aku rasa eh... pepun syukur la dia da dpt jodoh yg sepatut nyer... tak der jodoh ngan aku la tue..hehehe bkn tu sbnrnya aku nk citer kan.. yg aku nk citer kan ttp perasaan aku biler dia bg tau dia nak bertunang 17 jun nie... aku tak der rs aper2.. pe maksud nyer?.. heheh makna nyer, aku da abis buang suma feeling aku kat dia, hahaha dan aku suka perasaaan nie.. bkn pe, punya la ssh aku nk buang ingatan aku kat dia b4 nie, aku dlu murung, termenung madah igt kat dia nie, alhamdlulillah, suma tu dah berlalu, aku da normal balik dan aku tak akan pandang ke belakang lagi... kenangan biar kan berlalu pergi, hidup msti kita teruskan walau mcm mana cara skali pun.. aku pun muda lagi, blaja pun tak abis lagi..kalu boleh aku tak mau da terjebak ngan2 alam2 perjiwangan...just kwn2 ok kot... yg penting skali in my heart.. no laila again...yeah!!!!

3 comments:

  1. haha..nizam gonjeng =p

    ReplyDelete
  2. hanya nama mu laila....haha...17 june eh?? cam knal je tarikh 2....

    ReplyDelete
  3. riney... hehehe ko jgn wat spekulasi

    ReplyDelete

komen ikut korg...