Tuesday, May 18, 2010

demam lorr...

berat je tangan ni nk menaip... tp bila da start ssh nk benti..hehehe dlm otak nie, mcm2 nk citer, ni dah 2 hari da aku demam, ntah jangkit dr abang aku kot, start dari hr sabtu, mula rs tekak perit sgt, bila bgun hari ahad tu, badan dah mula panas... wo terus call mak ni, mintak nasihat ni, mak aku cakap suh beli buah kembang semangkuk, suh mandi air batu.. lap2 badan bg x panas.. then dia suh blk je kg, mcm2 dia nk wat.. tp kesian kan kat my bro ngan peni, aku stay la kat sni.. sebab kitorg rs mcm kalu slh sorg tak der, mcm tak lengkap kat umah nie.. hehe bujang lapok kan...

siang td, bgun pagi, p port kat pku amik ubat,, dpt la ubat batuk, demam, selsema, antibiotik, ngan multivitamin, lepas mkn tgh hari, aku mkn arr ubat2 yg doc bg aku tue, setengah jam mcm aku da naik high da... da mcm dak dadah da aku nie, pengsan...x le bangun, sampai kan peni balik umah pun aku tak sedar.. k la nnti aku tulis lg arr..hehehe lyn movie sat

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...