Thursday, May 13, 2010

fast update bulan Mac & april

salam...pejam celik pejam celik, pejam lg...celik lagi..huhuh da msuk bulan 4 kan...huuu... lama aku tak update blog nie, suma nyer aku aku citer kan kat bwh nie.. pe yg berlaku pd bulan mac nie k.. aku terang satu2.. pe yg berlaku..secara ringkas je la eheekekekkekke...

PSM
PSM ni stand for projek sarjana muda, bila dak2 degree da final year...kena arr wat psm nie... menda ni la wat bapak segala punca pening...mcm mana nk ckp eh...menda mcm senang...biler dlm proses tue..mcm2 masalah timbul. dari segi coding, rekabentuk, sampai waktu skrang ni aku tak pikir lagi..mcm mana bentuk psm aku tue, overall ok kot..present hari tu pun ok kot..walaupun kena attack, lumrah
la kan..aku nak A!!!!!!!!!!

Rumah Sewa
start bulan 3 hr tu aku start duk umah sewa, sbnrnya umah sewa ni tuk abg aku, dia da pindah sni, dapat jd sub con tuk keja2 gitn katt area sni, cover b.pahat, kluang, muar ngan segamat, besarr tul jajahan dia tue... x kisah la asalkan masyuk...

Final
sem ni aku amik 5 subjek final, jadual sem ni ketat giler, so abis awal la. semggu lebih jer, sem ni target aku nk dean tak dpt kot.. tp kalu 3 pointer tu insyaAllah, dpt jugak aku 3 pointer yg aku idam2 kan.. so tuk sem dpn aku nak mcm ni lagi..3 pointer..aku tak nk mimpi jauh2 sgt.. aku target CGPA aku last sem cecah 2.75, insyaAllah, sampai skrang aku tak decide lagi nk masuk elektif aper.. aku da tak kisah yang mana janji aku senang nk dpt A..tp prioriti aku, power ngan com..meka aku tak mo amik.. susah..

Part timer
bulan 3 bg aku bulan yg paling bz, sebuk ngan psm nyer lagi, test ngan esemen.. aiihh sempat lagi aku wat part time.. aku wat pemasangan streamyx kat kluang, cari duit makan skit2..hehehe berkat doa mak bapak, murah rezeki aku bulan tue.. tuk bulan 3 jer dengan hanyer keja 2 hari seminggu, aku dapat gaji aku kira2 rm1240.. kira byk laa bg student mcm aku ni, wat aper ngan wit tu... nanti aku citaaaa kemudian..aku wat post baru.

Life
2 bulan ni aku tensen tahap gabanz, gugur skit rambut aku yg agak2 skema nie..hehehehe tp alhamdulliah 2 bulan ni dah berlalu, dan aku berjaya melalui dengan bukan skit kesabaran, terigt kata2 en fadel, degree ni sebenarnya lebih kepada mcm mana ni nk handle masa yg mencabar..hahahahah

tu je laa yg aku igt... lepas ni aku start update blog ni slalu..hehehe bg ar smangat skit... =)

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...