Thursday, May 13, 2010

12/5 penat tul

hari bgun agak lewat skit kul 8.15, bg aku lmbat arr, tak wat appoinment lg ngan customer nie, uhuhu dlm kul 9.30 aku cergas2 gerak start kerja.first aku wat kat sri lalang dlu, pastu wat kat taman kluang barat, hehehe kat sni ader awek cun duk sni, bersemangat skit nk wat keja kan, hahahhaa nama dia mesrani dak uthm, fakulti FTEK, huhu citer pasal minah tu plak kan...mlm td call aku tnya internet tak dpt la, itu la,.. padahal ngak ngurat aku hahaha ayat perasan dah kuar, tau la aku ni macho ..kan kan kan.. hahaha


sudah laa jgn lebih2 perasan nizam uit... lepas g umah awek tu aku p
mkn kat benteng, mula2 nk g makan kat kedai smalam, nasi ayam.. murah maaa, nasi ayam ngan air barli ais..suma skali ngan kos aku bca newspaper kedai tu skali, rm 4.00.. ok kan.. tu citer smalam, yg td tuu kedai nasi ayam tu le ttp plak..hampeh, pastu aku tgk kat kedai hujung tu.. ramai tul, dlm hati ni, msti murah dan sedap,tu yg ramai tu.. aku amik ikan selar masak kicap, ngan tempe jawa ngan ais kosong, giler kentang..kena RM4.70.. haha mahal tul.. 1st and last je la tu..


lpas mkn tu aku p amik modem kat restoran boss aka cairil, dpt arr 4 modem, then aku cergas cabut p ke sekolah sk jubliintan kat renggam, setel je sek tu..tukar router.. router sek slalu hang.. pastu p gerak g simpang renggam situ je ader 2 site, 1 umah org 1 kilang...then kat situ aku knal ngan en arman.. dia ader offer kat aku keja technician.. so saper2 nk keja g tau aku k... daaa

piala thomas...aku tgk smpi abis..caya la ngan hafiz hashim.. wa tabik sama lu ar....lu main lawa bro... malaysia menang 3-2

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...