Saturday, August 7, 2010

inai lecur


hahhaha lawa x tangan aku nie... hehehe mcm corak batik pun ye kan.. heheh kalu korang hebat la.. ape yg sebenar nya terjadi kat tangan aku nie.. ekekkee... sedih arr nak bagi tau...
jeng...

jeng...

jeng...

jeng...

jeng...
sebenarnya tangan aku kena minyak panas, ak ngah syok tengah menggoreng keropok lekor tuk parent aku, masanak angkat tue, ntah mcm mana aku tak perasan yang dalam salah satu keping keropok tue ader minyak panas dalam kuali tadi, huhu dengan tidak semena menanya..hahaha baik nyer peribahasa... dengan pantas p lalukan air kat tangan... bg sejuk.. sakit woo,,pedih woo...korang tak mo try?... msti jadi salah satu kenangan pahit dalam hidupkorang kan..hehehe.. sok nyer tangan aku ni jd macam kat gambar tu laa.. ader member aku tegur, wei ko pakai tatu ke haper?... pala hotak dia berjambul, aku yg sakit ni dia kater pakai tatu, aku still igt menda haram or haram k.. hahaha p jumpa doktor, dia kata tak der parut tp kena jaga samapi jgn terkoyak sel2 yg melecur tue... huhuh mcm mana erk nk jga??? pening2!!!!!


No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...