Monday, August 9, 2010

badminton

mlm ni aku hepi giler, sebab aper erk... sebab aku men badminton, aish?.. bukan selalu ke aku men badminton, tp malam ni lain skit, aku dapat kepuasan yg bukan kepalang main badminton.. korg tau pe tu kepuasan men badminton.. bg aku laa.. kepuasan men badminton bukan terletak pada results match tu, menang atau kalah, kalu menang tu kira bonus laa.. hahaha bg aku kepuasan dlm permainan badminton bila dpt men dengan org2 yang hebaq dan permainan tu mempunyai jiwa, hahaha baik nyer ayat, maksud aku kat sni, bila men ngan dak2 hebaq, kita dpt pengalaman, permainan yang sengit, pukulan2 minipu...dan len2 arr ...suma dapat di keluarkan dalam match tue.. tu maksud kepuasan dlm men badminton bg aku.. bg korg aku tak tau la.. masing2 ader pendapat masing2.
seteru aku nie.. =)



untuk permainan tadi, dapat la men 2 court dengan kekuatan 8 org, so tak akan ader rehat lor,, main dan main lgi..huhu dan yg paling best nyer.. aku menang kesemua match...giler kentang.. men 9 set, 3 match, dan semua rubber set.. lepas men tu aku rs badan aku da mcm kain buruk, lemah longlai, yer lor men 3 game tanpa ganti, rehat kejap minum air jer..lepas tu sambung smula.. ekekekeke

mlm ni aku sorg2 je kat umah sewa nie, sedih lorr semua tak der, my bro p kL, his fiance ader temuduga yoo.. peni lak lum balik dari mersing, terpaksa la bermalam sorg ditemani lappy aku yg begitu setia, huhu tq my lappy.. k la aku nk tdo lorr.. penat lorr badan nie.. sok ader kelas ...kul 11 harap2 aku bgun la kan.. tak nak madah nk ponteng jer kan... kejut aku yoo!!!! wassalam

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...