Tuesday, January 26, 2010

1 tahun!!!!!

huhu hr jd saper erk?.. tak der sape2 arr.. cuma masuk bulan nie.. cukup ar umur blog nie, 1 tahun maa bak kater amoi.. ape da aku wat kt blog aku nie slama setahun?.. ader ke aku menyumbang sesuatu? popular ke blog aku? lawa ke blog aku?.. hehehe seperti yg lepas, aku da ckp aku wat blog ni sekadar isi ms lapang jer, wat mcm diary jer..so lantak aku aku arr nk bubuh aper kan, ttg menyumbang tu, rs nyer tak der kot.. blog sendiri, wat hal sendiri arr... pasal popular ke tak blog nie... hehhe ader aku kisah?..hahaha  4,5 tahun akan dtg biler baca balik post 2 lepas msti syum sorg2 kan..msti punyer la.. sbnr nyer aku terjebak dlm blog2 nie, asal nyer cik ros arr suh tgk2 blog dia, huhu tgk2 mcm best je natang nie..heheh.. pe lagi sign up pastu sampai la skrang kan.. hahaha k la skrang mau fast update bulan januari nie.. hehehe asyik fast
update je kan.. haha aku da mls giler nk nulis..

PSM(Projek Sarjana Muda)
sem ni da start da psm nie,pasal psm ni aku agak non stable arr.. pening nk memikir kan nyer..nsb bek aku dpt supervisor yg agak sporting.. Dr. wahyu.. cool maa dpt dia.. suma idea kitorg dia reject, nk tajuk dia jer.. heheh penat pikir tajuk last direject mentah2... dia suh wat robot line follower. ok la.. tak ssh sgt, x senang sgt, tp cam byk je costing dia..



 birthday kwn2..
ramai gak member2 aku lahir bulan januari nie, setakat yg aku igt eh, jgn marah kalu tersilap..
cik gabanz  1 jan
galah          1 jan
afiq afifi      2 jan
dayat         11 jan
mira           16 jan
cha-an        28 jan


tu je kot yg aku igt.. hehehe HAPI BIRTHDAY la aku ucapkan pada korang.. huhu moga rezeki kalian sahabat bertambah, insyaallah..ttg hadiah.. korg dah besar..x yah hadiah2 ni da.. hahahhaha

sbnrnyer 2,3 hari nie aku tak baper shat skit, smalam aku dpt mc dr PKU, hehhe tak larat nk g kelas, demam maa..tekak rs perit..doa2kan aku erk... n 2,3 hr nie, slalu plak t'igt kwn2 aku kat telekom dlu.. miss them, especially panjang n da geng,  gua nk bg skit kredit kat lu panjang... caiyok2!!!! hrp lu success la aper yg lu wat k..
hahaha ak da mula nk ngarut da nie.. hahaha k laa aku nk tdo arr dlu.. hehehehehe

2 comments:

  1. 4-5 taun akan datang..
    benda ni akan jadi nostalgia..

    ReplyDelete
  2. btul tue.. nak biler da tinggal kan zaman2 stdy nie... da keja.. duk sorg2, kwn2 da jauh

    ReplyDelete

komen ikut korg...