Thursday, December 31, 2009

good bye 2009

kurang 30 minit lg 2009 mau blah dah.. WELCOME to 2010, hehehe pe azam korang arr? aku?... hehe nnti2 arr aku habaq eh. sbnrnyer 2009 bermakna bg aku, mcm2 da jd, ader yg manis, yg pahit pun ader gak, kita g sekali imbas k, tang blajar blajar bg aku 2009 ni suam2 jer, hopely masuk tahun 2010 ni memberi kan sinaran? sinaran?.. nk cemerlang arr, lebih2 sem ni aku aku kurang jam kredit, insyallah 3.0 keatas..


2009 ni gak, kira tahun wat duit la..(mcm byk sgt) hehehe kerja sna, keja sni.. yg paling aku suka
aku da akan bergelar installer streamyx sikt masa lg, hehehe skrang ni amik sub org jer n tlg2 ayah, ttg cintan cintun nie, aku maintain jer.. no cintan cintun wat ms nie, tp yg penting relationship aku ngan yg penah rapat ngan aku still on lg, cuma skrang just kwn2 jer.. n tahun ni kira tahun jalan aku, g tioman arr paling aku tak le lupa..

tahun 2009 ni gak byk gak org2 sekeliling aku pergi menemui Allah Ta'ala. Yg paling mengejut kan aku Allahyarham acik halim, nenek tiri, jiran2 dan kwn2 aku Allahyarham ijai, yg terbaru nie, abg jiran aku gak, Allahyarham Faizal bin Mokhtar... sama2 la kita sedekah Al-fatihah. Semoga tuhan merahmati roh dan ditempat kan mereka di dlm golongan org yg beriman..Amin..


ttg plan aku 2010 nie, firstly n yg utama nyer, naikan CGPA aku, aku harap sgt b4 aku grad aku mau CGPA yg le di bangga kan, insyAllah. secondly, aku nk p melancong arr.. nk g tioman lg.tu plan bulan 2 or 3, rsnyer thn ni kalu boleh mau khatam sekali lg, insyaAllah..doa2kan aku eh. yg len akan di update lg.. tggu yee

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...