Friday, March 27, 2009

ribut di UTHM

salam.. post kali den nk citer ribut kat UTHM..
cuaca lepas solat jumaat td rs nya ok jer.. pas den lepak arr kat bilik sambil belek2 buku math... nak exam sok kan..belek arr skit kan smbil mentenet ngan kwn2... tgh2 syok membelek n mentenet, hujan mula turun... mula tak lebat sgt.. tp ms tu kilat sambung menyambung... dlm hati ni ni hujan biasa je kot... pastu kilat makin kuat, menyambung2 nk panah setan kan.. huhu aku da mula cuak da... angin da mula kuat.. aku buka pintu bilik.. nk amik kasut2 kat luar kan.. pintu pun da susah nk buka dek tekanan angin tolak dr dlm.. huhu den makin bederau nie..

lepas pindah kan kasut kedlm.. tetiba terdengar bunyi bising giler... aku tgk kat luar melalui tingkap bilik aku.. aku da tak nmpk da bgunan cafe coz hujan+angin yg kuat giler nie... pdahal cafe ngan bilik aku nie dlm 10 meter jer ...huhu dasyat ribut kali nie... dlm 15 minit gak arr ribut berlaku.. huhu

abis hujan stop jer.. aku g tinjau2 kat luarr... huhuh ni la hasil aku tinjau2 tu...
layan....



ni bumbung blok A ni.. teruk maaa..

ni blok A gak.. budak2 tak le lalu bwh.. nnti genting jatuh maa...

lagi...

serpihan genting yg jatuh kat bwh nie..

pokok pun tumbang... aku dengar ni kali pertama sejak TDI ni dibina...
dasyat wooo...

2 comments:

  1. awk ok ke cik nizam.....
    jgn maen ujan tau cik nizammmm....

    ReplyDelete

komen ikut korg...