Thursday, March 19, 2009

present com sok

salam.. wa lama tak nulis kat sni.. target aku 3 post je sebulan.. mls nk post byk2.. ekekeke act ni yg ke-2 laa kan tuk bulan nie.. 2 mggu kebelakangan ni le kata kan hidup aku ni tanpa arah tuju, tak sedar2 da nk masuk final, tak stdy... di buai menda yang sia-sia.hahahhaa.. mggu lepas pc aku rosak... hard disc aku terhempas ke lantai... entah laa sapaer yg buat kan... mkn cili dia la yg rasa.. abis suma data2,nota2, projek, movie,gmbar2, suma abis hangus mcm tu jer... nak marah.. hari2 tgk muka wat rosak tu... bersabar je.. hahaha ape pun pc aku dah ok kelmarin... bincang2 decide paras 3 org tuk beli hard disc ni.. tp kali ni ak beli yg besar skit arr... hehehe 320GB dlm RM165... murah tak... hehhee kalu korg dpt harga nie... p la kat navoteh kat summit BP tu.. hahaha promo lg tu...

sok aku de presentation tuk subjek communication engine... hahaha mulai ptg nie, kenalah aku wat homework skit... refresh balik... mana tau, pn maisara tu bkn le caya sgt... ader aku gak jd presentor sok tuk group aku... yelah jantan 2 org je kat group aku, zuki tu dia knal sgt.. msti dia suh org yg dia tak knal kan... lg2 dia tu pro-pompuan.. cnfirm arr aku gak yg kena.. adeiii...
tie aku da ready td.. sok nk pakai smart2 kan.. hehhee ader markah tu... insyallah nnti aku letak gmbar presentation tu nnti.... hehehe k laa.. den nk p men ping pong arr... daa

1 comment:

  1. cian awk....awat x habaq??
    pe2 pon jgn smpn mrh awk 2 tau...
    senyum slu..hihi

    ReplyDelete

komen ikut korg...