Monday, March 23, 2009

com presentation

salam.... hii.. sori arr lmbt nk post psl present hr.. sori pada cik ros... hahaha sbnrnyer akunyer card reader tertinggal kat kg... so, nk pinjam kat zul, madah lupa je bila g bilik dia, ptg td br igt..le arr aku pindah gmbr2 kat pc aku... huhuhu.. hr jumaat tu.. den kena jd presentor maa... adeiii...
mmg dah agak daa... mgg jangkaan tepat... yg kena jadi presentor, aku, umi ngan lea, coz dak 3 org ni pn tak knal sgt... coz kktorg tak mencapub kan...hahaha gurau je laa...

den kena jd presentor ke-3 merangkap penutup sekali... huhu nasib baik tak der soklan dr dak2 nie.. makna nyer diorg paham la aper aku terangkan... dlm BI tu.. hahahhaa.. gegell beb!!!
kat bwh ni ader gmbar2... korg tgk arr.. hahaha




ni b4 g kelas... smart maa... bakal 'bos'.. bos aper?... yg ni kita tak tau nie... huhu


ni arr group aku... dari kiri, umi, bos eila, lea, zuki dan aku....
lepas present nie.. tu puan kat dpan tu... sempat lg bergambar.. aper punya student daa


pas presentation... ntah saper yg tolong amik gmbar nie... gelap tul..


umi... ko wat pe tu... amik duit nk blanja aku mkn ke... hahaha

1 comment:

  1. klu sy de msa 2...sy tya baek pya sln kt awk tau...
    hheehee...
    ensem2 bla cik nizam pki smart2....tai bitu lak 2...
    suka3x....hehe

    ReplyDelete

komen ikut korg...