Monday, May 20, 2019

Baju bernostalgia

Salam,
Misi tinggal misi je la kan.. hahah baper hari da aku ponteng nk nulis kat blog ni. Rini activiti kat rumah tgh kemas2 baju yg x pakai kat almari tu, cari mana2 baju yg nak di lupuskan. Alnaklum la.. dah nek bertimbun kat ghobok baju tu haa.. teriba terjumpa baju ni
Sgt bernostalgia baju ni. Actually ni baju pinjam dari kawan aku lebah selatan. Citer nyer 8 tahun lepas ms g menghantar zul kupi g kawen kat teluk ramunia. Haha mcm mana ntah aku x cukup baju. Nasib bek si lebah selatan ada baju lebih. Muat jugak la walaupun sempit skit. Tp byg kan laa.. g hantar pengantin pakai baju jersey. Its not formal ok.. hahah. 

Ni la baju first ever kerja dalam hidup aku. Kilang shimano mersing. Walaupun hanya bertahan 3 hari sahaja. Nampak x kat situ den ni anak manja. Kah kah kah kah
Ni jacket oil and gas hadiah dr pakcik aku yg bagi. Dia dalam tahun 2005 or 2006 gitu. Tak sangka aku pun terjebak dalam bidang oil and gas. Sekarang sudah 8 tahun terjebak kat bidang oil and gas. 2 topsides ,1 wellhead, 3 FSO conversion ,1 refinery project. Ok tak?

Ni baju koperat utk 1st step aku bergelar chargeman. Target aku sekarang adalah mempunyai engineer yg ada cert chargeman B0.. Doa2kan aku yer.





No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...