Tuesday, October 4, 2011

live in pasir gudang

agak nyer da berbulan2 x update blog ne.. sian blog nie, da la x popular. tuan jarang jenguk. nak nulis, lagi arr payah...hahaha nasib la ko blog..

sebenarnyer aku nak update la kehidupan aku, kehidupan sekarang, kehidupan lepas belajar.. la ni aku dah bekerjaya, hehe walaupun kerja nyer x sama line dengan ape yang aku blaja dlu, tp aku tetap redha dengan ape yang ader. Rezeki tuhan di mana2, itu aku percaya. maybe rezeki aku kat sni wat masa nie.. aku terima dengan penuh ikhlas. syukur apa yang ada.


gambar kat atas ni la tmpat aku mencari rezeki.. bersepah kan... biasa arr.. budak rajin mmg mcm nie. kikikiki. nanti2 aku kemas k. hurm sebenarnya aku da dua bulan keja kat sni, dr bulan 7 lpas smpi skrang. ttg keja kat sini, aku melayankan ajer. best ke tak best, aku layankan jer. huhu kat mana eh aku keja.?? certeka certeka..




haaa aku keja kat sni laa, (SDE) sime darby engineering. anak kepada Sime darby energy and utilities. huh!! penat nyer taip. hahaha saper2 nk try apply kat sni. p web dia k.. hehe gluck!!!

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...