Monday, May 9, 2011

last day in UTHM

assalammualaikum, buang sawang sat eh...coz lama sangat x jenguk blog nie, hmm sebenarnya sebak hati aku nk menulis kat sini, tapi tak per aku cuba sehabis baik menulis sampai abis.
kamcing ber'3'

diam tak diam sekejap ajer 3 tahun berlalu, skrang la masa nyer aku meninggal semua yg ader di parit raja ini, kenangan-kenangan manis, pahit, UTHM, dan yg paling aku sayang, kawan-kawan semua, ingat lagi masa awal2 dlu masuk sini, aku begitu x yakin yang aku boleh kan abis degree kat sini di sebabkan tekanan dan macam lagi, ada masa nyer aku rasa menyesal, kadang-kadang rasa nak give up. tp dengan sokongan kawan-kawan kat sini, aku teruskan juga. at last, ini lah hari nyer..ini la hasil nyer, aku dapat abis kan juga perjuangan ini, org kater kalu da jodoh tu kan. hahaha...








tak dpt tak aku mmg ke mengaku, tanpa kawan2 kat sini, aku tak kan abis kan study degree nie, thanks a lot for u all geng!! aku ingat sampai bila2 geng. setiap pertemuan, pasti ader perpisahan. nak tak nak, hukum karma da tentukan yang kita akan ikut haluan masing2 dalam mencapai cita2 hidup masing, dan aku harap lepas2 ni, aku x kan lost contact ngan kawan2 aku, insyaAllah. ni ader pesanan kat kwn2 aku, nukilan norman...aku pinjam sat. hehe

kawan...
esok aku akan pulang
tugas ku di sini sudah selesai
kini tiba masa untuk ku sendirian
mencari haluan kehidupan mendatang

kawan...
hadir mu dalam hidup ku sukar ku cari ganti
walau berlian dan permata jadi taruhan
tak kan ku pilih ia menjadi teman

kawan...
entah bila lagi kita kan bertemu
mengulangi saat indah kau dan aku
menjadi mercu tanda ingantan...

dan lagu bawah ni khas buat teman2 aku kat uthm, 

2 comments:

  1. tacing2 skali skala ok je...huuuhu

    ReplyDelete
  2. huhu baru tau kau ada blog.rajen kau menulis eh..bagus2 :)

    ReplyDelete

komen ikut korg...