Thursday, September 10, 2009

mlm jumaat

ader aper ngan jumaat... hantu?.. kena ikat la bro... hahhaa percaya ke?...
sebenarnyer ngah bosan tahap dewa nie... nk stdy... hahaha tggu kerajinan aku dtg kan...
sbnrnyer 2 mggu nie.. aku rs letih ngan tensen sgt.. ni suma pasal test 1... nsb baek da setel suma test kan.. tggu dpt results jer..

2 mggu ni... aku jd tensen

2 mggu ni... aku kurang tido.. yeke...

2 mggu ne... da nek sepet da nie..

2 mggu nie... aku tak balik kg lg(lebih 2 mggu , sebulan kot...)

2 mmgu nie... aku tak dpt lepak jB mcm selalu..

ni suma pasal test arr nie...

teruk nyer aku merungut mcm nie...

sebenarnya aku ngah cari masa yg sesuai tuk aku berbuka ngan adik beradik aku kat jB.. tp sampai hr nie.. ms tak mengizin kan langsung... ader jer halangan.. kelas mlm arr kelas ganti arr..
adeiiiiiiiii... somebody help me...




No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...