Monday, September 14, 2009

jalan sakan...

salam.. hello geng...
hr ni aku merajinkan diri tuk mengupdate kan blog nie.. waa penggunaan imbuhan dan tatabahsa yg salah tue.. muhahaha... hr ni penat giler maa... pg td lpas bgun2 td, siap g bikin motor ngan bsuh2 skali.. motor aku p tukar minyak,tukar lining brake, tukar palam pencucuh a.k.a plug ngan ring kat head enjin tue.. suma skali RM34.. huhu murah tak?.. kira murah la tue.... seperti di plan smalam aku siap2 arr nk ke BP.. jalan2 cr pasal.. fuh lepak giler lepas tue.. nk taw g mana jer?.. kitorg g summit, g BP walk, pusing2 bandar... g BP mall.. last skali g bazar ramadhan.. sempat la aku beli cartridge tuk printer aku, beli kopiah tuk raya nnti... murah maa.. smalam g kat p.raja dia mau kasi RM10.. kat Bp walk aku dpt RM5 jer... si qomak lak smpt beli kasut dia... dia yg beria berjalan kesana-sini.. tp beli satu barang jer...hampeh tul... ml tu plak.. wat esemen DSP.. penat giler .. dah rr jalan kerja panjang giler.. tak per2 ...kejap je ni nizam... sabo2

bilik budak bujang...

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...