Saturday, April 18, 2009

study week...

sekarang ni dah hujung stdy week..
pusing balik awal stdy dlu.... hhuhuhu hr senin aku ada presentataion control..
hehe ok kot presentation yg ala2 interview.. en hapis nk pastikan kita yg buat mat lab tue...
hhuhuh pastu ptg senin , cergas aku gerak ke jB.. tenang2 kan fikiran...
kat sna, le arr aku bersukan skit... maklum arr kat UTHM nie aku jarang bergerak.. bukan malas... tp tak der sekutu yg sekepala... kat jB tu abg aku de tinggal sana... pe lgi lepak arr ngan dia ... join kawan2 kerja lama aku men badminton, tgk wayang... huhu mcm bersenang lenang kan... tu la aku.. hidup ni nk kena ade life... kita hidup ni bukan untuk kerja@study... tapi kita kena kerja@study untuk hidup.... tul tak?... korg angguk je laa....hahhaa khamis aku balik UTHM semula and start struggle study ...hopely suma akan berjalan lancar sampai abis final nanti...
DOAkan aku yer... lulus dengan cemerlang nyer.... aku nak tunjuk kat someone... k laa... nnti aku smbung balik... hehehe peace no warr!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...