Sunday, January 6, 2013

Selamat Tahun Baru

Salam, Ahlan Wasahlan Wa Marhaban 2013,

hehe terigt pulak masa stdy kat SMKA Bandar Penawar, hehe produk Sekolah Agama ni taw, jgn men2. Sedar punyer sedar da tahun 2013 da, mantap!! makna nyer da 3 tahun umur blog ni, hehehe rasa mcm nak tiup kek ar, ada ke org nk blanja =)



ok la, cakap pasal awal tahun ni tak boleh lari ngan subjektif AZAM, hehe ape azam korg eh? azam aku tahun adalah nak kurang kan berat badan yg mcm nmpk berat da ni, huh budget tahun ni turun 15kg!!! sebenar nyer aku  da mcm2 usaha tapi half way jer. So, aku berazam nak wat full way. Semangat! Semangat! Semangat!



Harapan aku tahun ni, suma meningkat kecuali berat badan ar, amalan meningkat, duit meningkat, harta meningkat, awek pun mesti la meningkat jugak kan.. hahaha gurau jer. hehe rasa best pulak menaip ni 2,3 hari ni. laju jer jari jemari ni menari2 kat papan keyboard ni. mcm sehati berdansa! wowowo.

 Good Luck bro!!!

Melencong skit, mak long aku ngan tenat kat hospital, ikut kan hati nak melawat, tapi kena selesaikan tugas kat opis ni, sok bos nak. nanti aku nk post pasal hantu laa... mcm best je kan.. hahaha blog aku, suka hati aku la..lalalalallala   

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...