Tuesday, August 4, 2009

bertunang...

hmm jgn pikir bukan2... bkn den yg bertunang.. abg den yg bertunang... hahaha wat gempak je lebih, so nk arr citer pasal majlis tue kat sni.. majlis tunang abg aku tue wat hari ahad 26 julai 2009, erm dia dpt org JB area pulai mas.. jalan nk g pontian tue.. dr belah lelaki, kitaorg dtg ngan 5 buah kereta termasuk kwn abg aku, hahaha sibuk je ijat tue..tau la ko nk adik tunang abg aku kan...
overall ok la.. ngan pihak pompuan yg tak byk kerenah, aku rs senang tul proses nyer.. pihak pompuan pun tak mintak mcm2.. mak aku kater kalu org da suka ngan kita, senang la urusan tue.. hopely ms aku nnti senang jugak mcm abg aku tue.. hahaha da berangan nie.. saper erk bakal tunang aku tue nnti erk?... hopefully la mcm yg aku harapkan.. kalu x maknayer tak der jodoh la kita yek... k la kat sni ader la skit gmbar ms majlis tue

br smpi..


bersedia yg menyerang~~~


meeting!!!


5 vs 7

No comments:

Post a Comment

komen ikut korg...